Stáž bude trvať šesť mesiacov a ide o dobrovoľnícku pozíciu. (Sme schopní preplatiť miestne cestovné výdavky v rámci Oxfordshire a výdavky na obed za každý odpracovaný deň). Na túto stáž je nutnou podmienkou znalosť anglického jazyka, znalosť španielčiny a francúzštiny výhodou. Prihlášky sa dajú posielať do 3. januára 2016. Pohovory sa budú konať 11. januára 2016.
Základné informácie o Oxfam International Secretariat
Náš sekretariát má sídlo v Oxforde, ďalšie pobočky sa nachádzajú vo Washingtone, New Yorku, Bruseli, Ženeve a v Afrike.
Náplň práce
Táto ponuka predstavuje vynikajúcu príležitosť pre motivovaného dobrovoľníka, ktorý by sa chcel pripojiť k tímu OI sekretariátu HR, v našej kancelárii na Oxfam House, v Oxforde.
Budete hrať zásadnú úlohu v našom tíme, budete poskytovať komplexnú a efektívnu administratívnu podporu HR. Táto pozícia ponúka možnosť získať skúsenosti s prácou v odvetví neziskoviek počas vzrušujúceho obdobia organizačných zmien.
Účelom stáže je zaisťovanie administratívy a systémov, ktoré podporujú HR tím, s cieľom zabezpečiť kvalitu a dostatok informácií HR. Predpokladá sa aj úzka spolupráca s administrátorom HR.
Hlavné ciele
- Poskytovanie administratívnej pomoci a podpora dynamiky HR tímu.
- Pomoc pri poskytovaní podpory elektronického evidenčného systému.
Kľúčové projekty
- Podpora pri zlepšovaní a rozširovaní registra poskytujúceho informácie priamo:
a/ Pomáhanie pri organizovaní ľahko prístupnej evidencie elektronického systému;
b/ Pomoc pri skenovaní a podávaní všetkých bežných záznamov zamestnancov – harmonizácia papiera a elektronických dokumentov.
2. Asistencia pri aktualizácií popisov pracovných šablón;
a/ Pomoc pri overovaní všetkých pracovných opisov, ktoré sú uložené v centrálnej zložke H Drive;
b/ Pomoc pri presune starých šablón s opisom práce na nové.
Hlavné úlohy
- Pomáhanie pri aktualizácii organizačných schém;
- Pomáhanie pri konsolidovaní životopisov do samostatných súborov zamestnancov;
- Pomoc pri údržbe schránky s doručenou poštou – odpovede na otázky, súbory s otáznymi žiadosťami a reaktivovanie účtov pri náboroch;
- Podpora správcu HR pri preskúmavaní a aktualizovaní HR stránky na sumus (intranet);
- Pomoc pri vytváraní zoznamu všetkých dokumentov na sumus – nutné zahrnúť dáta a verzie.
Kľúčové vzťahy pri stáži
- HR Administrátor
- HR Koordinátor
- HR Poradca
- OI Pracovný podporný tím
Hlavné kompetencie
Administratíva
- Vynikajúce organizačné schopnosti;
- Schopnosť prevziať iniciatívu a byť aktívny, vrátane organizácie práce a priorít;
- Schopnosť efektívne pracovať ako súčasť tímu;
- Manažérske zručnosti;
- Schopnosť venovať pozornosť detailom;
- Schopnosť pracovať v dohodnutých termínoch;
- Počítačová gramotnosť: vyžaduje sa zbehlosť v používaní softwaru pre spracovanie textu (MS Word), rozšírené o MS Excel, databázový softvér, e-mail a internet;
- Žiadaná skúsenosť z práce s dynamickým HR tímom.
Komunikácia
- Schopnosť byť v kontakte s celým radom ľudí;
- Dobré písomné a ústne komunikačné zručnosti;
- Ovládanie anglického jazyka plynule slovom aj písmom.
Viac sa o tejto ponuke dozviete TU.
Pre spravodajský portál EuropskeNoviny.sk spracovali Miroslav Hajnoš a Michaela Barnová.