„Travel in Slovakia Good Idea“ – s novou značkou sa Slovensko v týchto dňoch prezentuje na jednej z najvýznamnejších a najväčších európskych výstav cestovného ruchu, v nemeckom Stuttgarte. Národná expozícia, ktorú zabezpečuje Sekcia cestovného ruchu ministerstva dopravy a výstavby, tentoraz stavila na moderný dizajn, otvorenosť priestorov a výrazné označenie „Slowakei“. Záujem návštevníkov o našu krajinu prevyšuje očakávania.
„Veľmi nás teší, že záujem o naše turistické destinácie rastie. Nielen zo strany turistov, ale zaujíma aj novinárov a mnohých cestovateľských blogerov. Je to tá najlepšia reklama, preto je potrebné ukázať všetkým, čo na Slovensku máme. Spolupracujeme s cestovnými kanceláriami, hotelmi či samotnými regiónmi, aby sme predstavili našu atraktivitu a tiež bezpečnosť krajiny“, uviedol minister dopravy Arpád Érsek.
Najväčší záujem návštevníkov je predovšetkým o dovolenku spojenú s pobytom v kempingoch a obytných karavanoch, tiež kúpeľné a relaxačné pobyty, termálne kúpaliská, letné dovolenkové pobyty na horách zamerané na turistiku a cykloturistiku, kultúrne a UNESCO pamiatky. Najviac preferované sú regióny Vysoké Tatry, Spiš, Malá Fatra a mestá Bratislava, Košice, Banská Bystrica, Kremnica, Levoča a Kežmarok.
V stánku slovenskej expozície sa konajú pracovné stretnutia so zástupcami nemeckých médií, touroperátorov a cestovných kancelárií.
Medzinárodná výstava cestovného ruchu CMT Stuttgart (Caravan & Motor & Touristik) sa radí k najvýznamnejším výstavám tohto druhu v Nemecku a má dlhoročnú tradíciu. Koná sa v termíne 14. až 22. januára 2017, pričom zaznamenáva rekordnú návštevnosť. Tento rok prezentuje svoje ponuky 2.052 vystavovateľov z 93 krajín a z viac ako 360 regiónov a miest.