Pracuj v dynamickom medzinárodnom prostredí ako asistent riaditeľa úradu pre európskeho poskytovateľa telekomunikačných služieb Deutsche Telekom AG!

Spoločnosť Deutsche Telekom AG patrí medzi najväčších poskytovateľov telekomunikačných služieb v Európe. V súčasnosti hľadá výkonného asistenta pre riaditeľa úradu v Bruseli.

Úlohy a zodpovednosti:

  • Spracovanie korešpondencie v nemeckom, anglickom, prípadne francúzskom alebo holandskom jazyku;
  • plánovanie a rezervovanie pracovných ciest;
  • organizovanie interných aj externých stretnutí a podujatí;
  • udržiavanie kontaktov s európskymi inštitúciami, združeniami či organizáciami;
  • spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty, e-mailu a telefonátov;
  • výskum súčasnej EÚ politiky a legislatívy;
  • spolupráca s internými oddeleniami Deutsche Telekom.

Kvalifikácia:

  • Vysokoškolské vzdelanie alebo aspoň 3 roky praxe v podobnej pozícii;
  • vynikajúce písomné a ústne komunikačné schopnosti v nemčine a angličtine ( v ideálnom prípade aj v holandskom a francúzskom jazyku);
  • znalosť v aplikáciách MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook 2016);
  • orientácia na služby a schopnosť pracovať v tíme;
  • mať záujem o digitálne a politické témy.

Ponúkame:

  • Zaujímavé, ale aj náročnejšie úlohy v jednom z popredných európskych poskytovateľov telekomunikačných služieb;
  • atraktívny plat upresnený na pohovore;
  • dynamický tím v medzinárodnom pracovnom prostredí.

Žiadosti spolu so životopismi a motivačnými listami posielajte na emailovú adresu chutney.stevens@t-systems.com.

Ďalšie informácie nájdete TU. 

Pre spravodajský portál EuropskeNoviny.sk spracovali Miroslav Hajnoš a Michaela Kováčová.

O mib

Odporúčame pozrieť

Ľubica Karvašová: Tento týždeň som mala možnosť privítať v europarlamente zástupcov Bratislavského samosprávneho kraja

Tento týždeň som mala možnosť privítať v Európskom parlamente zástupcov Bratislavského samosprávneho kraja (BSK) na …

Consent choices